Case

Verlaar Glasherstel

Online platform

  DE KLANT

Verlaar Glasherstel is een groep van innovatieve glaszetters opererend in diverse regio’s van Brabant en België. Door de belofte om – bij spoed – binnen 30 minuten ter plaatse te zijn, concurreert het met grote landelijke glaszetters.



 DE UITDAGING

We weten allemaal dat scherven geluk brengen, maar als het dan zover is dan is het ook prettig als het snel weer verholpen wordt. De uitdaging zit ‘m dan ook in het zichtbaar maken van Verlaar Glasherstel op deze momenten en de bezoeker te converteren naar een nieuwe klant.

  ONZE OPLOSSING

Slim gebruik van Google Adwords zorgt er voor dat Verlaar Glasherstel zichtbaar is. Door gebruik te maken van schermopnames, Google Enhanced Analytics en een slimme koppeling met het Verlaar Glasherstel CRM systeem verbeteren we dagelijks de website op conversie en interactie. Hierdoor creëren we nóg meer succes.

Wireframe/Design  –  Online platform –  Optimalisatie  –  Google Adwords  –  Video  –  Fotografie

GEEN GEDOE, WIJ REGELEN ALLES

Verlaar Glasherstel staat voor rake oplossingen binnen een afzienbare tijd.
Dit is iets wat in de gehele website als een rode draad zichtbaar is.

verlaar-tussenbeeld

CIJFERS

De cijfers van Verlaar Glasherstel vertellen ons iedere dag waar verbetering te halen is. Het visuele ontwerp dat je vandaag de dag voor je ziet, is niet per se het mooiste maar wél het meest converterende.

null

MOBILE FIRST

Van al het maandelijkse bezoek is gemiddeld 42% mobiel. Om deze bezoeker goed te helpen is een separate mobiele website ontworpen die past bij wat dit type klant zoekt.

VERLAAR GLAHERSTEL

Online specialist in glasherstel

null

Meer weten?

Geef Tijn een belletje, vindt-ie leuk!

tijn_small

Tijn Rozemond
tijn@ptchr.nl
+31 (0)73 2020 050