Case

BSI Verwarmt

Online platform

 DE KLANT

Met tienduizenden klanten in de omgeving Breda is BSI een grote speler in het ontzorgen van warmte binnenshuis. Met tien bussen op de weg ontzorgt BSI vele huishoudens.

–  DE UITDAGING

In de oude website van BSI lieten ze veel kansen liggen en wisten ze bezoekers niet om te zetten in leads. De conversie op de pagina bleef uit, aanvraagformulieren werden niet genoeg ingevuld en de website was lastig in gebruik. De uitdaging dus om hier verandering in aan te brengen.

–  ONZE OPLOSSING

In co-creatie met de klant ontwikkelden we een geheel vernieuwde benadering van de markt. Door eigentijds gebruik van beeldtaal en het verlagen van de drempel om een offerte aan te vragen is er een converterende website ontstaan. Potentiële klanten die nog geen idee hebben welke ketel ze moeten hebben, helpt BSI online met de KetelWijzer.

Wireframe/Design  –  Online platform –  Optimalisatie  –  E-mail marketing  –  Social marketing  –  Google marketing –  Content creatie

EEN WARM BAD

De vernieuwde website van BSI Verwarmt biedt niet alleen een warm bad, maar voelt ook zo.
Door eigentijds gebruik van fotografie, kleuren en heldere typografie weet je precies waar je moet zijn.

DOELTREFFEND

Vanuit persona’s is het verhaal van BSI vertaald naar een online omgeving die de doelgroep aanspreekt. Door goed gebruik te maken van heldere CTA’s creëren we meer conversie .

null

DE VRAAG ACHTER DE VRAAG

Wij zoeken altijd naar diepgang binnen onze projecten, soms visueel en soms praktisch. In dit geval hebben we gezocht naar een betere oplossing om de leads van BSI in een overzichtelijke bel-lijst te krijgen. Door de website te koppelen aan Pipedrive hebben wij dit gerealiseerd.

BSI VERWARMT

Een innovatieve visie op verwarming en warm water

null

Meer weten?

Geef Tijn een belletje, vindt-ie leuk!

tijn_small

Tijn Rozemond
tijn@ptchr.nl
+31 73 2020 050